Saturday 4 February 2012

Cuptorul cu microunde prieten sau ...

           In primul rand vreau sa stiti ca nu mai am cuptor cu microunde de ce ceva timp. Zilele trecute am mers la cineva si am vazut ca practc bucataria lui se rezuma la cuptorul cu microunde, era ceva aproape de dependenta, incalzea ceaiul, topea mierea pentru ceai si mai ales orice vroia sa manance trecea prin cuptor ... Personal mi sa parut foarte ciudat, cuptorul cu microunde are in mod cert intrebuintarile lui dar mi se pare ca unii oameni abuzeaza de el.

Imediat ce am ajuns acasa am cautat pe net care este pretul cu care vine comoditatea si rapiditatea pe care ne-o ofera cuptorul.

Iata ce am aflat despre alimentele incalzite la cuptorul cu microunde:
- la fiecare incalzire se distrug 97% din calitatiile nutritive.
- odata incalzit un aliment structura acestora se modifica astfel incat alimentul nu mai este recunoscut de organism, deci acesta nu ne hraneste (deoarece incalzirea se face nivel la molecular).
- alimentele favorizeaza cancerul de stomac si colon.

In plus atunci cand merge, cuptorul cu microunde emite radiati de pana la un metru in jurul sau.

 Nu degeaba in anul 1976 in Uniunea Sovietică au fost interzise, acestia au inteles inaintea tuturor cat de daunatoare sunt aceste cuptoare.

Aceste informatii m-au pus serios pe ganduri si ar trebuii sa va puna si pe voi pentru ca este ceva care va poate pune in pericol sanatatea!


No comments:

Post a Comment