Saturday 4 February 2012

un Host ... bun

HostVisionPentru cei ce nu stiu, ca sa ti un site ai nevoie de un host asta inseamna ca tu platesti pe cineva care sa tina calculatorul deschis non-stop si pe care sa ruleze site-ul tau este mai rentabil sa ii platesti pe ei decat sa il ti tu acasa (din cauza pretului la curent si in plus este greu de administrat daca nu ai experienta).

 Hostul dupa cum stiti este partea cea mai importanta a unui site (inpreuna cu domeniul) acesta trebuie ales cu foarte mare atentie, daca ai de gand sa faci un site care va avea sute de vizitatori ai nevoie de un host puternic care sa nu cedeze cand aveti prea multi oameni online.
Astazi o sa va prezint o firma de hosting care dupa parerea mea este cea mai buna din Romania, este vorba despre hostvision.ro .

Pentru primul site la care am ajutat (cel al amicului meu ovidiu) si anume games-on.eu care a fost inchis intretimp am folosit hostvision, nu stiam eu prea multe (spre deloc) dar nu au fost probleme cu interfata, siteul se misca foarte bine iar despre suport era de nota 10. Probabil ca nu are cele mai mici preturi de pe piata dar raportul calitate-pret este unul ridicat (siteul nu a picat niciodata).

Iti poti alege si domeniul (numele siteului) de la ei si daca cumperi impreuna un pachet de hosting si un domeniu primesti o reducere substantiala de pret.

Ce sa va spun mai multe daca va intereseaza click pe www.hostvision.ro la sectiunea webhosting aveti toate pachetele plus diferitele benefici ale lor in functie de pret (personal as merge pe pachetul de 1.99 pe luna) .

Stati pe aproape pentru mai multe sfaturi .

1 comment:

  1. am avut si eu host de la ei sunt foarte seriosi

    ReplyDelete